استارت‌آپ معدنی Forecast
استارت‌آپ معدنی Forecast

Forecast، یکی از استارت‌آپ‌ های معدنی فعال در زمینه خدمات عملیاتی و پشتیبانی است. این استارت‌آپ، ارائه دهنده راهکار‌های یکپارچه مدیریتی، نظارتی و پیش‌بینی روند انجام پروژه‌ها با استفاده از هوش مصنوعی، به شرکت‌های گوناگون فعال در صنایع مختلف، از جمله صنعت معدن است. استارت‌آپ Forecast، با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و اتوماسیون خود، […]

Forecast، یکی از استارت‌آپ‌ های معدنی فعال در زمینه خدمات عملیاتی و پشتیبانی است. این استارت‌آپ، ارائه دهنده راهکار‌های یکپارچه مدیریتی، نظارتی و پیش‌بینی روند انجام پروژه‌ها با استفاده از هوش مصنوعی، به شرکت‌های گوناگون فعال در صنایع مختلف، از جمله صنعت معدن است.

استارت‌آپ Forecast، با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و اتوماسیون خود، این امکان را فراهم می‌آورد که شرکت‌های فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی، بتوانند پروژه‌ها و برنامه‌های خود را به صورت بهینه مدیریت، کنترل و رصد نمایند.

همانطور که گفتیم، در واقع محصولی که استارت‌آپ Forecast، ارائه می‌کند، در قالب یک نرم‌افزار یکپارچه مدیریتی و نظارتی است. این پلتفرم به شرکت‌ها کمک می‌کند در هر لحظه بتوانند گزارش کاملی از روند پیشرفت کار، خطاهای احتمالی، چالش‌های پیش رو و… داشته باشند. همچنین پیش‌بینی جامع و کاملی از روند انجام کار و آینده پروژه‌ها به دست می‌آورند و بدین ترتیب بهره‌وری کار خود را افزایش می‌دهند.

اگر کنجکاوید اطلاعاتی مربوط به ابتدای کار این استارت‌آپ بدانید، باید بگوییم که این استارت‌آپ در سال ۲۰۱۶ در کشور دانمارک راه‌اندازی شده است و مهم‌ترین و کلیدی‌ترین فناوری حاکم بر آن (استارت‌آپ Forecast)، هوش مصنوعی است.

مدل درآمدی این کسب‌وکار، از نوع حق اشتراک است و کل سرمایه تامین شده آن تاکنون ۴٫۲ میلیون دلار است و آخرین نوع تامین سرمایه استارت‌آپ Forecast، از نوع Seed است.

خدمات استارت‌آپ معدنی Forecast

باتوجه به این که پلتفرم Forecast، بر مبنای فناوری هوش مصنوعی طراحی شده است، از معدود نرم افزارهای پیشرفته دنیای کنونی است که برای مدیریت امور مالی، کنترل منابع و پروژه‌ها به کار گرفته شده است .

نرم‌افزار Forecast، به ارتقاء کلیه شرکت‌ها و سازمان‌ها به صورت خودکار کمک می‌کند؛ به گونه‌ای که بهترین شیوه‌های انجام کار را به کسب‌وکار شما نشان می‌دهد، نتایج انتخاب‌هایتان را پیش‌بینی می‌کند‌، پروژه‌ها را به سمت موفقیت هدایت می‌کند و از همه مهم‌تر، به هر یک از اعضای تیم قدرت می‌دهد تا بهترین کار خود را انجام دهد. این خدمات پلتفرم Forecast، منجر به کاهش زمان، کاهش هزینه و افزایش بازدهی در کسب‌وکار شما می‌شود.

به کمک Forecast، شرکت تان را با بینش روشن، ارتقا دهید. این پلتفرم از داده‌های برنامه‌ریزی شده و واقعی استفاده می‌کند تا دید جامعی از پیشرفت پروژه را در اختیار شما قرار دهد، بنابراین می‌توانید زمان کمتری را برای جمع آوری داده‌ها و زمان بیشتری برای عمل بر اساس آن صرف کنید.

 Forecast به شما می‌گوید که چگونه کارایی افراد تیم خود را به بهترین نحو، افزایش دهید، چه چیزی در کسب‌وکار شما نیاز به توجه فوری دارد و مواردی از این قبیل. از دیگر خدماتی که این پلتفرم ارائه می‌دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اطمینان حاصل کنید که استراتژی و چشم انداز کلی در حال اجرا است.
  • گزارشات کاملا متناسب با کسب‌وکار و فرآیندهای خود را دریافت کنید.
  • تصویر دقیق‌تری از موفقیت در شرکت خود دریافت کنید.

تیم استارت‌آپ معدنی Forecast

تیم پیشگام Forecast، دارای دانش عمیق در صنعت و تجربه دست اول در راه‌اندازی مشاغل نرم‌افزاری بسیار موفق است. آنچه آن‌ها را گرد‌هم آورد، این باور بود که فناوری پیشرفته می‌تواند به زندگی روزمره میلیون‌ها کارمند در حال کار در صنایع مختلف، در سراسر جهان کمک کند.

تیم سازنده پلتفرم Forecast، خود را منحصر به فرد، پرشور، فعال و متفاوت معرفی می‌کنند. آن‌ها نظرات خود را مستقیم و صادقانه با یکدیگر در میان می‌گذارند و از اختلاف نظر میان خود استقبال می‌کنند. افراد این تیم علاقه دارند تا همواره در حال یادگیری و پیشرفت باشند و برای بهترین بودن در زمینه کاری خود، تلاش کرده و از آن لذت می‌برند.

امروزه استارت‌آپ معدنی Forecast، بسیار پیشرفت کرده و نه تنها در زمینه معدن و صنایع معدنی مشتری دارد، بلکه در صنایع مهم دیگری نیز مشتریان بزرگی دارند. شما می‌توانید در سایت کانی‌مگ استارت‌آپ‌های معدنی دیگر را نیز مشاهده کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این استارت‌آپ با شرکت‌های بزرگی که با آن‌ها همکاری می‌کنند، آشنا شوید.