توسعه معادن با توجه به پتانسیل‌های هر استان انجام می‌شود
توسعه معادن با توجه به پتانسیل‌های هر استان انجام می‌شود

به گزارش کانی مگ، به نقل از مهر،‌ سید رضا فاطمی امین در نشست شورای اداری شهرستان لنده افزود: طرح‌های معدنی با توجه به اقلیم‌های آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت. وی با بیان اینکه اقدامات اساسی برای توسعه حوزه‌های مختلف در استان‌های کمتر برخوردار کشور، در دستور کار است، گفت: در برنامه‌هایی که برای وزارت صمت داریم، تمرکز […]

به گزارش کانی مگ، به نقل از مهر،‌ سید رضا فاطمی امین در نشست شورای اداری شهرستان لنده افزود: طرح‌های معدنی با توجه به اقلیم‌های آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اقدامات اساسی برای توسعه حوزه‌های مختلف در استان‌های کمتر برخوردار کشور، در دستور کار است، گفت: در برنامه‌هایی که برای وزارت صمت داریم، تمرکز بر توسعه مناطق بر اساس توازن منطقه‌ای است.

فاطمی امین افزود: هدف ما از حضور در شهرستان‌ها، بررسی مشکلات و دیدار با مردم است.

وی اظهار داشت: یکی از طرح‌های مهم در شهرستان لنده، پروژه راه لنده – تشان بوده که یکی از مهمترین مطالبات مردم است.

فاطمی امین افزود: برای همه شهرستان‌های کشور، نسبت به توسعه زیرساخت‌ها برنامه‌های ویژه ای داریم و برنامه عملیاتی و قابل ارزیابی برای توسعه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد از جمله لنده تا پایان سال تهیه می‌شود که نقشه راه دولت در چهار سال آینده خواهد بود.

وی تصریح کرد: چالش‌ها، ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های این شهرستان جمع‌بندی و در هیئت دولت مطرح خواهد شد تا زمینه توسعه این منطقه فراهم شود.