محصولات فناورانه در فروشگاه دانش‌بنیان پارک پردیس پذیرش می‌شوند
محصولات فناورانه در فروشگاه دانش‌بنیان پارک پردیس پذیرش می‌شوند

به گزارش کانی مگ، به نقل از ایسنا، پارک فناوری پردیس در حال راه‌اندازی پایگاه محصولات فناورانه B2C (محصولاتی که مشتریان نهایی آنها، عموم مردم باشند) در مرکز شهر تهران است و در این پایگاه محصولات تولیدی شرکت‌های فناور مستقر در مجموعه‌های فناوری عرضه خواهد شد. این اقدام ضمن توسعه بازار محصولات شرکت‌های دانش بنیان، به توسعه […]

به گزارش کانی مگ، به نقل از ایسنا، پارک فناوری پردیس در حال راه‌اندازی پایگاه محصولات فناورانه B2C (محصولاتی که مشتریان نهایی آنها، عموم مردم باشند) در مرکز شهر تهران است و در این پایگاه محصولات تولیدی شرکت‌های فناور مستقر در مجموعه‌های فناوری عرضه خواهد شد.

این اقدام ضمن توسعه بازار محصولات شرکت‌های دانش بنیان، به توسعه برند تولیدات فناورانه ایرانی در سطح جامعه کمک خواهد کرد. امکان برخورداری از فروش متمرکز فروشگاهی، برگزاری جلسات مذاکره فروش در اتاق جلسه پایگاه، دریافت ابزارهای تشویقی برای تقویت قدرت رقابتی محصولات همچون لیزینگ، گارانتی، بیمه و … از دیگر امکانات و خدمات این پایگاه به شمار می رود.

بر این اساس شرکت‌های فناور که دارای محصولات فناورانه B2C هستند، می‌توانند برای حضور محصولات خود در این پایگاه فروش، درخواست خود را از طریق لینک epoll.tinet.ir/832200 بارگذاری کنند.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، محصولات ارائه شده در این فروشگاه باید دارای هویت فناورانه و نوآورانه باشند، محصولات B2C باشند و دارای مشتریان نهایی بالقوه از عموم مردم باشند.

به گزارش کانی مگ،پارک فناوری پردیس به عنوان بزرگ‌ترین پارک فناوری کشور در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد. تاکنون بیش از ۴۰۰ واحد فناور و دانش‌بنیان در حوزه‌های فناوری‌های پیشرفته همچون فناوری اطلاعات و ارتباطات، زیست‌فناوری، فناوری نانو، مواد جدید، مکانیک و اتوماسیون به عضویت پذیرفته شده‌اند. پردیس نوآوری،‌ دانش،‌ کارآفرینی و فاز ۴ پارک، در کنار دانشگاه ناحیه نوآوری پردیس، بخش‌های مختلفی از فازهای توسعه ای پارک فناوری پردیس هستند که با افق توسعه ۱۰۰۰ هکتاری،‌ «ناحیه نوآوری پردیس» را شکل خواهند داد.