امضای ۲۷ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه برای تکمیل طرح‌های معدنی
امضای ۲۷ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه برای تکمیل طرح‌های معدنی

به گزارش کانی مگ، به نقل از ایرنا، تامین مالی واحدها و پروژه‌های دارای اولویت (موسوم به طرح تام)  از جمله برنامه‌هایی است که از سال ۹۹ برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام کلید خورد و برای تامین دست‌کم ۵۰ هزار میلیارد تومان از طریق طرح تام در سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شد. برپایه این گزارش، […]

به گزارش کانی مگ، به نقل از ایرنا، تامین مالی واحدها و پروژه‌های دارای اولویت (موسوم به طرح تام)  از جمله برنامه‌هایی است که از سال ۹۹ برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام کلید خورد و برای تامین دست‌کم ۵۰ هزار میلیارد تومان از طریق طرح تام در سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شد.

برپایه این گزارش، در این زمینه نخستین تفاهم‌نامه بهمن‌ماه پارسال بین ایمیدرو و بانک صنعت و معدن به ارزش ۱۲ هزار میلیارد تومان (در قالب ۳ فاز) منعقد شد و در ۲۲ جلسه با بانک‌ها، تفاهم‌نامه‌های جدیدی در حال تهیه است.

پارسال با اجرای طرح فوق در قالب طرح تام که با مشارکت بانک‌های تجارت و صنعت و معدن انجام شد، مبلغ ۹ هزار میلیارد تومان به صنایع تزریق شد و امید می‌رود تا سقف ۲۰۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام توسعه کشور تجهیز شود.