وزارت صمت برای احداث واحدهای فرآوری معدنی تسهیلات حمایتی پرداخت می‌کند
وزارت صمت برای احداث واحدهای فرآوری معدنی تسهیلات حمایتی پرداخت می‌کند

به گزارش کانی مگ، به نقل از ایسنا، حجت ایمان طلب اعلام کرد: در راستای سیاست‌های حمایتی وزارت صمت برای افزایش تولید و اشتغال زایی در بخش معادن و صنایع معدنی تا سقف ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اعطا می‌شود. وی افزود: این تسهیلات در گذشته تنها برای توسعه و تجهیز واحدهای فرآوری معدنی بوده که […]

به گزارش کانی مگ، به نقل از ایسنا، حجت ایمان طلب اعلام کرد: در راستای سیاست‌های حمایتی وزارت صمت برای افزایش تولید و اشتغال زایی در بخش معادن و صنایع معدنی تا سقف ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اعطا می‌شود.

وی افزود: این تسهیلات در گذشته تنها برای توسعه و تجهیز واحدهای فرآوری معدنی بوده که با نظر معاونت امور معادن وزارت پرداخت این تسهیلات برای ایجاد واحدهای فراوری معدنی نیز انجام می شود.

وی تاکید کرد: اولویت پرداخت در این تسهیلات با واحدهایی است که دارای معدن و پروانه بهره برداری فعال معدنی باشند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: تسهیلات ایجاد، توسعه و تجهیز واحدهای فرآوری معدنی به مواد معدنی گروه یک از جمله شن، ماسه و خاک رس تعلق نمی‌گیرد.

ایمان طلب گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات باید گزارش طرح توجیه فنی و اقتصادی و بیمه نامه اعتباری از سوی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی را نیز ارائه کند.