مس سونگون به شرکت مستقلی تبدیل می‌شود
مس سونگون به شرکت مستقلی تبدیل می‌شود

به گزارش کانی مگ، به نقل از ایسنا، روح الله متفکرآزاد با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود اظهار کرد: در دیداری که با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتیم، موضوعات مختلفی را مطرح کردیم که یکی از این موضوعات، ماجراهای مربوط به مس سونگون بود. وی ادامه داد: طی این جلسه وزیر صمت قول داد تا […]

به گزارش کانی مگ، به نقل از ایسنا، روح الله متفکرآزاد با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود اظهار کرد: در دیداری که با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتیم، موضوعات مختلفی را مطرح کردیم که یکی از این موضوعات، ماجراهای مربوط به مس سونگون بود.

وی ادامه داد: طی این جلسه وزیر صمت قول داد تا مس سونگون یا مس آذربایجان به شرکت مستقلی تبدیل شود که ما هم برای تمهید مقدمات آماده هستیم و امیدواریم با تاسیس شرکت مس آذربایجان شاهد بهره‌مندی بیشتر منطقه از مواهب معدنی باشیم که راه‌حل ریشه‌ای تمامی مشکلات است.

متفکرآزاد یادآور شد: تعدادی از نمایندگان و مسئولین اجرایی استان پیگیر این مسئله بوده و هستند که اخیرا جلسه‌ای نیز در این خصوص با حضور استاندار و تعدادی از نمایندگان مجلس تشکیل شد.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: نماینده و مسئولان منطقه از تمامی نمایندگان استانی توقع همراهی دارند لذا اجابت درخواست ایشان لازم بود و ما تا آخر پیگیر این مسئله هستیم.