معدنکاران یزد چشم انتظار رخدادهای جدید در شورای عالی معادن هستند
معدنکاران یزد چشم انتظار رخدادهای جدید در شورای عالی معادن هستند

به گزارش کانی مگ به نقل از مهر، محمدرضا علمدار یزدی در بازدید معاون امور معدنی وزیر صمت از یکی از معادن بزرگ شهرستان مهریز اظهار داشت: پیشرفت در این معدن بزرگ به طور روزانه مشهود است و اطمینان داریم این معدن به زودی حرف‌های جدی در عرصه تولید خواهد داشت. وی با اشاره به […]

به گزارش کانی مگ به نقل از مهر، محمدرضا علمدار یزدی در بازدید معاون امور معدنی وزیر صمت از یکی از معادن بزرگ شهرستان مهریز اظهار داشت: پیشرفت در این معدن بزرگ به طور روزانه مشهود است و اطمینان داریم این معدن به زودی حرف‌های جدی در عرصه تولید خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه بازدید معاون وزیر از معادن بزرگ و کلیدی استان یزد و عضویت وی در شورای عالی معادن عنوان کرد: معدنکاران یزد چشم انتظار رخدادهای جدید در شورای عالی معادن هستند و امید داریم که موانع پیش روی معدنکاران و تشکل های مرتبط در این شورا رفع شود.

علمدار یزدی در بخش دیگری از سخنان خود صنعتگران، معدنکاران و بازرگانان یزدی را مثال زدنی دانست و گفت: هر کجا یزدی ها ورود کرده اند، آبادانی و پیشرفت رقم خورده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از یزد به عنوان بهشت سرمایه گذاری ایران یاد کرد و اظهار داشت: شاخص های بسیاری از جمله معافیت های مالیاتی، سرعت در صدور مجوزها، واگذاری اراضی شهرک های صنعتی و … از شاخص های مهم برند بهشت سرمایه گذاری ایران یاد کرد.