معدن منگنز بزمان سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است
معدن منگنز بزمان سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است

به گزارش کانی مگ، به نقل از ایرنا، مهرداد طاهری، اظهارداشت: معدن منگنز چاه نلی بزمان با ٢٠٠ میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی آماده بهره‌برداری شده است.  وی با بیان اینکه با راه اندازی این معدن زمینه اشتغال بیش‌از ۵٠ نفر فراهم می‌شود افزود: ماهانه افزون‌بر ٣٠٠ تن منگنز در معدن چاه نلی تولید و بصورت […]

به گزارش کانی مگ، به نقل از ایرنا، مهرداد طاهری، اظهارداشت: معدن منگنز چاه نلی بزمان با ٢٠٠ میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی آماده بهره‌برداری شده است. 

وی با بیان اینکه با راه اندازی این معدن زمینه اشتغال بیش‌از ۵٠ نفر فراهم می‌شود افزود: ماهانه افزون‌بر ٣٠٠ تن منگنز در معدن چاه نلی تولید و بصورت خام به کارخانه فرو آلیاژ زنجان برای تولید فرو منگنز و سیلیکو منگنز حمل می‌شود. 

مدیر معدن منگنز چاه نلی بزمان نیز گفت: عملیات اجرایی این طرح از سال ١٣٩٨ شروع شده و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد. 

وحید شاهی مریدی افزود: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان و رونق تولید این معدن راه اندازی شده است. 

وی بیان کرد: در صورت حمایت مسوولان تلاش خواهیم کرد کارخانه منگنز را در کنار معدن احداث کنیم تا تمام مراحل فرآوری در خود منطقه صورت گیرد و زمینه اشتغال بیش‌از ١۵٠ نفر فراهم شود. 

مدیر معدن منگنز چاه نلی بزمان نداشتن راه دسترسی مناسب، برق و آب برای معدن را از عمده مشکلات آن عنوان کرد و گفت: انتطار می‌رود مسوولان بخش خصوصی را برای ایجاد انگیزه بهتر جهت سرمایه گذاری حمایت کنند.