برگزاری نخستین نشست ایمیدرو با شرکت‌های دانش بنیان
برگزاری نخستین نشست ایمیدرو با شرکت‌های دانش بنیان
دیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد: نخستین نشست ایمیدرو با شرکت های دانش بنیان برگزار شد.

به گزارش کانی مگ، به نقل از ایمیدرو، غلامرضا ملاطاهری با بیان این مطلب گفت: ایمیدرو با هدف توسعه اقتصاد دانش بنیان در بخش معدن و صنایع معدنی و هدایت توانمندی شرکت‌های دانش بنیان به عنوان یکی از راهبردهای این سازمان، برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی با این شرکت ها را در برنامه قرار داده است.

وی ادامه داد: در این نشست‌ها، شرکت‌های دانش بنیان توانمندی های خود را در بخش معدن و صنایع معدنی ارائه می کنند و در مراحل بعدی، این نشست ها در سطح مدیریت ارشد ایمیدرو و سپس، سطح وزارت صنعت، معدن و تجارت با رویکرد تقویت ارتباط شرکت‌های مذکور با حوزه های مختلف معدن و صنایع معدنی و فهم مشترک از مشکلات این حوزه برگزار می‌شود.

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو تصریح کرد: بخش معدن و صنایع معدنی کشور در بخش‌های اکتشاف، استخراج، فرآوری، محیط زیست و غیره، نیازمند دستیابی به فناورهای نوین مبتنی بر انقلاب صنعتی نسل ۴ و ۵ است.

وی افزود: با توجه به وجود ظرفیت‌های فراوان شرکت‌های دانش بنیان، این شرکت ها می توانند در توسعه بخش های مذکور مشروط به درک درست از نیازها و گره‌های فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی بسیار راهگشا باشند.