صنایع فولاد ازنا بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
صنایع فولاد ازنا بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: صنایع فولاد ازنا بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش کانی مگ، به نقل از ایسنا، بختیار رازانی در مراسم کلنگ‌زنی واحد تولیدی کاغذ از کربنات کلسیم که با حضور محمد اسلامی معاون رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی لرستان صنایع دارویی(انسانی و دامی)، مواد معدنی سنگبری‌ها، زیرمجموعه صنایع پتروشیمی و صنایع پلاستیک و مواد شیمیایی در این منطقه وجود دارد.

وی افزود: ۳۷ واحد در منطقه ویژه اقتصادی لرستان مستقر شده که ۱۷ واحد صنعتی به طور کامل فعال و هشت طرح نیز فعال و ۱۲ مورد فعال نیستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: یکی از بزرگترین صنایع فولاد ازناست که دارای ۱۰۰ هکتار مساحت و ۶۰۰۰ میلیارد تومان برای آن سرمایه‌گذاری شده و تقریبا بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رازانی عنوان کرد: در حال نصب ماشین‌آلات صنایع فولاد هستیم و البته این صنعت مشکلات حقوقی هم دارد.

وی افزود: یکی از واحدهای صنعتی در این منطقه داروسازی بایر افلاک است و بزرگترین تولیدکننده واحدهای دامی و انسانی غرب کشور محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار کرد: در طرح جامعی که در شورای عالی صنایع تصویب شد و حصار منطقه را که ۴۶۵ هکتار است محصور کردیم.

رازانی بیان کرد: گمرک هم از سال ۸۶ در منطقه مستقر است.

وی گفت: این منطقه ویژه اقتصادی لرستان منطقه دایر استان محسوب می‌شود و منطقه ویژه بروجرد نیز اخیرا تصویب شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار کرد: برای منطقه ویژه خرم‌آباد نیز در حال جانمایی هستیم.

رازانی عنوان کرد: ۷۰۰ نفر اشتغال مستقیم در منطقه ویژه اقتصادی لرستان ایجاد شده این درحالیست که در طرح منطقه ویژه لرستان ۵۰۰۰ فرصت شغلی پیش‌بینی کرده بودند.