ثبت افتخاری دیگر در تولید تختال‌های کیفی در هلدینگ فولاد مبارکه
ثبت افتخاری دیگر در تولید تختال‌های کیفی در هلدینگ فولاد مبارکه
مدیر کنترل کیفی و آزمایشگاه‌های شرکت فولاد هرمزگان گفت: با توجه به استراتژی‌های کلی سازمان مبنی بر افزایش کیفیت محصول در راستای رضایتمندی مشتریان، توانستیم همگام با افزایش تولید محصول فراتر از ظرفیت اسمی، در خرداد ماه به بهترین کیفیت سطحی تختال در فرایند بازرسی‌های کنترل کیفی دست پیدا کنیم

به گزارش کانی مگ، مدیر کنترل کیفی و آزمایشگاه‌های شرکت فولاد هرمزگان گفت: با توجه به استراتژی‌های کلی سازمان مبنی بر افزایش کیفیت محصول در راستای رضایتمندی مشتریان، توانستیم همگام با افزایش تولید محصول فراتر از ظرفیت اسمی، در خرداد ماه به بهترین کیفیت سطحی تختال در فرایند بازرسی‌های کنترل کیفی دست پیدا کنیم که افتخاری بزرگ برای فولاد هرمزگان و هلدینگ مبارکه محسوب می‌شود.

رضا باران پویان با اشاره به تلاش‌های شرکت فولاد هرمزگان در افزایش کیفیت محصول و افزایش رضایت‌مندی مشتریان در راستای استراتژی‌های سازمانی بیان کرد: با تلاش همکاران به ویژه در بخش‌های بهره‌برداری و کنترل کیفی موفق شدیم در سال مهار تورم و رشد تولید رکورد جدیدی را در کیفیت تختال‌های تولیدی از ابتدای راه‌اندازی کارخانه تاکنون ثبت کنیم.

وی افزود: در خرداد ماه امسال فولاد هرمزگان موفق شد میزان تختال‌های کیفی و بدون عیب سطحی در بازرسی گرم را به میزان ۹۹٫۶۵ درصد کل تختال‌های تولیدی محقق سازد، رکورد قبلی به میزان ۹۹٫۴۵ درصد بوده که در فروردین ماه ۱۴۰۱ محقق شد.

مدیر کنترل کیفی و آزمایشگاه‌های شرکت فولاد هرمزگان ادامه داد: رشد کیفیت در کنار رشد تولید، اقتصادی بودن و مزیت کارخانه را در مقایسه با رقبای داخلی و به ویژه خارجی افزایش می‌دهد که خوشبختانه در این زمینه شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در سطح هلدینگ فولاد مبارکه و کشور این مهم را به خوبی محقق ساخت. عملکرد این شرکت در حوزه‌های کیفیت محصول و نتایج آزمایشگاهی سبب رشد قابل توجه رضایت مشتریان داخلی و خارجی شده است.

باران پویان با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته در خصوص رضایتمندی مشتریان، عنوان کرد: در آخرین ارزیابی صورت گرفته میزان رضایت مشتریان داخلی از کیفیت محصول به میزان ۸۴٫۳  درصد رسیده که در مقایسه با سایر رقبا در سطح کشور یکی از بالاترین عملکردها به شمار می‌رود. در بخش صادرات نیز میزان رضایت از کیفیت محصول صادراتی فولاد هرمزگان به میزان ۸۳٫۳ درصد محقق شده که این دستاورد ارزشمند خود افتخاری دیگری است که با تکیه بر دانش ایرانی و استفاده از ظرفیت های بالای داخلی محقق شده است.

در پایان مدیر کنترل کیفی و آزمایشگاه‌های فولاد هرمزگان ضمن تشکر از رهنمودهای مدیرعامل محترم هلدینگ فولاد مبارکه در خصوص تولید محصولات کیفی و حمایت‌های همه جانبه مدیرعامل محترم شرکت فولاد هرمزگان، از تلاش و همکاری تمامی معاونت‌های شرکت به ویژه مجموعه معاونت بهره‌برداری و معاونت تکنولوژی و توسعه قدردانی کرد.