۱۵ پرونده برداشت غیرمجاز شن و ماسه در اشنویه تشکیل شد
۱۵ پرونده برداشت غیرمجاز شن و ماسه در اشنویه تشکیل شد

به گزارش کانی مگ، به نقل از ایرنا، حامد رمضانی اظهار داشت: ارزش میزان تخلفات این تعداد پرونده بیش از ۲۳ میلیارد ریال است. وی ادامه داد: پرونده های تشکیل شده به دلیل تخلفات صورت گرفته به علت برداشت بدون مجوز و غیرقانونی شن و ماسه در بسترهای رودخانه بوده است که برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی […]

به گزارش کانی مگ، به نقل از ایرنا، حامد رمضانی اظهار داشت: ارزش میزان تخلفات این تعداد پرونده بیش از ۲۳ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: پرونده های تشکیل شده به دلیل تخلفات صورت گرفته به علت برداشت بدون مجوز و غیرقانونی شن و ماسه در بسترهای رودخانه بوده است که برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: از ابتدای امسال تاکنون با تشدید بازرسی‌ها و اجرای طرح نظارتی پایش بازار ویژه ایام شیوع کرونا، ۲ هزار و ۵۲۹ مورد بازرسی از اصناف این شهرستان انجام شده است.

وی بیان کرد:در قالب این تعداد بازرسی ۱۱۸ پرونده تخلف با موضوع تهدید سلامت مردم، گرانفروشی، احتکار و دیگر موارد تخلف در گشت‌های مشترک بازرسان این سازمان، اصناف و دیگر ارگان‌های مربوطه در این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش ایرنا، هفت واحد تولید شن و ماسه دارای پروانه بهره‌برداری از سازمان صنعت معدن و تجارت در این شهرستان وجود دارد که علاوه بر اشنویه نیاز سایر شهرستان‌ها را نیز از رودخانه گادر تامین می کند.

اشنویه به دلیل کوهستانی بودن و همچنین جاری بودن رودخانه «گادر» در این شهرستان مکان مستعدی برای برداشت‌کنندگان شن و ماسه رودخانه‌ای دارد. 

اشنویه در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.