هدف ایجاد قرارگاه مرکزی حمایت از فعالیت‌های اقتصادی روان‌سازی این امور است
هدف ایجاد قرارگاه مرکزی حمایت از فعالیت‌های اقتصادی روان‌سازی این امور است

به گزارش کانی مگ به نقل از ایرنا، مرتضی اشرفی، با اشاره به راه اندازی قرارگاه مرکزی حمایت از فعالیتهای اقتصادی استان در دهه فجر امسال افزود: طی مدت سه ماه گذشته موضوع ایجاد قرارگاه استانی به استناد بررسی و رصد فرایندهای اقتصادی در خراسان رضوی جمع بندی شد و مورد تاکید استاندار قرار گرفت. […]

به گزارش کانی مگ به نقل از ایرنا، مرتضی اشرفی، با اشاره به راه اندازی قرارگاه مرکزی حمایت از فعالیتهای اقتصادی استان در دهه فجر امسال افزود: طی مدت سه ماه گذشته موضوع ایجاد قرارگاه استانی به استناد بررسی و رصد فرایندهای اقتصادی در خراسان رضوی جمع بندی شد و مورد تاکید استاندار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: قرارگاه مرکزی حمایت از فعالیتهای اقتصادی در سه سطح ستادی، دستگاههای اجرایی و مردمی پیش بینی شده و دارای ۶ رویکرد موضوعی است و دبیری قرارگاه برعهده سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواهد بود و تمام کارگروه ها و شوراهای دارای قدرت قانونی، در این قرارگاه عضویت دارند.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: ذیل قرارگاه مرکزی حمایت از فعالیتهای اقتصادی، ۶ قرارگاه دیگر به ریاست هر یک از سازمانهای دولتی مربوطه پیش بینی شده که شامل قرارگاه های کشاورزی و امنیت غذایی، صنعت، معدن و تجارت، مسکن و زیرساخت، علمی، زیارت و فناوری، تامین منابع مالی و جذب سرمایه گذاری و اشتغال می شود.

اشرفی افزود: تفاوت ستادهای استانی مانند ستاد تسهیل با قرارگاه مرکزی حمایت از فعالیتهای اقتصادی این است که قرارگاه وارد مرحله عملیاتی می شود و با رصد، هدایت و حمایت در بزنگاه مشکلات، گره از آنها می‌گشاید لذا در دهه فجر امسال به عنوان نخستین استان کشور این طرح به مرحله اجرا در می آید و از ساختار این قرارگاه رونمایی می شود.