نمایشگاه بین‌المللی معدن و متالورژی در مشهد آغاز به کار کرد
نمایشگاه بین‌المللی معدن و متالورژی در مشهد آغاز به کار کرد
شانزدهمین نمایشگاه معدن و متالورژی با حضور ۱۶۰ شرکت ایرانی و نمایندگان پنج کشور خارجی در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش کانی مگ، معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، پنج کشور خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه را چین، ترکیه، روسیه، ایتالیا و آلمان اعلام کرد.

علی جلوه افزود: در بخش مشارکت‌کنندگان داخلی ۵۵ درصد مشارکت کنندگان از استان خراسان و ۴۵ درصد از استان‌های تهران، اصفهان، مرکزی، آذربایجان‌شرقی، فارس، کرمان، یزد و خوزستان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای حوزه معدن و متالورژی و زمینه های تجارت و تعامل نهاد های مربوطه است که در کنار آن سمینار و کارگاه آموزشی نیز برگزار می شود.

معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: معرفی زمینه های صادرات، ظرفیت های موجود و انجام راهکارهای بین المللی برای بهرمندی بیشتر از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

جلوه افزود: شانزدهمین نمایشگاه معدن و متالورژی در ۲۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی و عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا سوم مردادماه در ساعات ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود سه هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود ۲ میلیون نفر بازدید کننده است.