دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی؛ ماینکس
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی؛ ماینکس
دوازدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران Minex 2023، از 12 تا 14 مهر ماه 1402 در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

به گزارش کانی مگ، نمایشگاه و همایش سالانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران که یکی از بزرگترین نمایشگاه های معدنی محسوب می شود، توسط شرکت آرکا همایش پارس و سازمان نظام مهندسی معدن ایران با حمایت وزارت صنعت معدن و تجارت، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از ۱۲ تا ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۲ در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری، با هدف ارائه آخرین تجهیزات، تکنولوژی، ماشین‌آلات و خدمات داخلی و خارجی در زمینه معدن و صنایع معدنی ایران، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی کشور، هم‌اندیشی با مقامات، اساتید، دست‌اندرکاران و اندیشمندان مرتبط با معدن و صنایع معدنی، معرفی توانمندی‌های بخش خصوصی و سازمان‌های دولتی، معرفی منابع تأمین مالی جهت طرح‌ها و پروژه‌ها و شناسایی و معرفی توانمندی‌های معدنی ایران برگزار می شود.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه، کارگاه های علمی و تخصصی با حضور متخصصان و اساتید دانشگاه ها و با مشارکت سایر تشکل های معدنی با توجه به نیاز بخش معدن طراحی و برگزاری می گردد.

همچنین، دعوت از سرمایه گذاران، سفرا و شرکت‌های مختلف در قالب هیئت کشور های مختلف برای جلب و جذب سرمایه گذاری در این حوزه از دیگر اهداف این نمایشگاه می باشد.

  • منبع خبر : minex.ir