فراخوان برای شناسایی شرکت‌های توانمند جهت بومی‌سازی دامپ‌ تراک معدنی
فراخوان برای شناسایی شرکت‌های توانمند جهت بومی‌سازی دامپ‌ تراک معدنی
شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند جهت مشارکت در پروژه بومی‎ سازی و ساخت دامپ‌تراک معدنی 150 تن (135 تن متریک) و سیستم رانش الکترومکانیکال AC-ACدعوت به همکاری می‌شود.

به گزارش کانی مگ به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، با توجه به بهره‌مندی ایران از معادن پرشمار، فرصت‌ها و پتانسیل‌های چشمگیری برای سرمایه‌گذاری در جهت توسعه تجهیزات و ماشین‌آلات حوزه معدن در کشور وجود دارد. دامپ‌تراک (Dump Truck) یکی از ماشین‌آلات سنگین پرکاربرد در معادن کشور است که در حال حاضر تامین آن ارزبری قابل‌توجهی را برای کشور ایجاد کرده است.

از‌ این رو، مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور توانمند دعوت می‌کند تا به ‌منظور مشارکت در بومی‌سازی و ساخت دامپ‌تراک معدنی ۱۵۰ تن (۱۳۵ تن متریک) و سیستم رانش الکترومکانیکال AC-AC اقدام کنند.

شرکت‌ها و هسته‌های فناور علاقه‌مند به مشارکت در این پروژه ملی می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن ۰۲۱۸۳۵۳۲۳۱۴ تماس بگیرند. حداکثر مهلت ارسال کاربرگ مشارکت در پروژه تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

  • منبع خبر : isti.ir