برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی آزاد مهارت گوهرتراشی
برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی آزاد مهارت گوهرتراشی
نخستین دوره مسابقات ملی آزاد مهارت گوهرتراشی ۹ تا ۱۱ آبان ماه سال جاری در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رادمرد خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به منظور شناسایی و تشویق صنعتگران، هنرجویان و مهارت‌آموزان دوره‌های مختلف گوهرتراشی در کشور و ایجاد انگیزه و حمایت، اولین دوره مسابقات ملی آزاد مهارت گوهرتراشی توسط طرح توسعه صنعت گوهرسنگ کشور با همکاری دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی در محل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید رادمرد شهرستان فردوس ۹ تا ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

این مسابقات به صورت کاملاً تخصصی در رشته‌های گوهرتراشی دامله، فست و کاروینگ در دو مرحله مقدماتی و نهایی (حضوری) برگزار می شود.

ابومحمدهاشمی مجری طرح توسعه صنعت گوهرسنگ کشور در این خصوص اعلام کرد: هزینه‌های برگزاری توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران (طرح توسعه صنعت گوهرسنگ کشور و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران) پرداخت شده و به صورت رایگان است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک نسبت به ثبت‌نام در این مسابقات اقدام کنند. گفتنی است؛ به نفرات برتر هر گروه، جوایزی به رسم یادبود تقدیم می‌شود.

 

  • منبع خبر : gemstone.imidro.gov.ir