برگزاری نخستین پنل تخصصی مواد معدنی حیاتی و راهبردی
برگزاری نخستین پنل تخصصی مواد معدنی حیاتی و راهبردی
نخستین پنل تخصصی حوزه مواد معدنی حیاتی و راهبردی در ایمیدرو با حضور متخصصان ستادی، شرکت ها، مجتمع ها و طرح های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با حضور سمیه خلوصی معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو برگزار شد.

به گزارش کانی مگ، در این پنل ضمن بررسی نقشه راه مواد معدنی حیاتی و راهبردی در ایمیدرو، موضوعات مرتبط به توسعه فعالیت های مشترک و هم افزایی در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از اهداف اصلی برگزاری این پنل می توان به هم افزایی در حوزه به روز رسانی نقشه راه مواد معدنی حیاتی و راهبردی، تجمیع اطلاعات و داده ها، انتقال تجربیات و پرهیز از موازی کاری و ایفای نقش مستقل هر یک از شرکت ها، مجتمع ها و طرح ها در حوزه مواد معدنی حیاتی و راهبردی و داشتن برنامه سالانه در این حوزه اشاره کرد.

همچنین به اشتراک گذاری اطلاعات و تجربیات از طریق پورتال تخصصی مواد معدنی حیاتی و راهبردی (شامل مقالات، اخبار، پروژه ها و غیره) و برگزاری جلسات مشترک بر اساس پیشرفت موضوعات مرتبط به حوزه فعالیت جهت انتفال تجربیات و دانش از دیگر اهداف و موارد مطرح شده در پنل تخصصی مواد معدنی حیاتی و راهبردی در ایمیدرو بوده است.

  • منبع خبر : روابط عمومی ایمیدرو