صدور جواز صنعتی و پروانه بهره‌برداری در استان بوشهر افزایش یافت
صدور جواز صنعتی و پروانه بهره‌برداری در استان بوشهر افزایش یافت

به گزارش کانی مگ، به نقل از مهر، سید حسین حسینی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای در راستای توسعه تولید و رونق صنایع در استان بوشهر صورت گرفته و شاهد بهبود آمارها هستیم. وی اضافه کرد: طی ۹ ماهه سال جاری ۲۳۹ جواز تأسیس با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۵۷ میلیارد ریال و […]

به گزارش کانی مگ، به نقل از مهر، سید حسین حسینی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای در راستای توسعه تولید و رونق صنایع در استان بوشهر صورت گرفته و شاهد بهبود آمارها هستیم.

وی اضافه کرد: طی ۹ ماهه سال جاری ۲۳۹ جواز تأسیس با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۵۷ میلیارد ریال و اشتغال پنج هزار و ۷۷۳ نفر در استان بوشهر صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: این طرح‌ها از نظر سرمایه‌گذاری نسبت به سال قبل افزایش ۲۲۷ درصدی و از نظر اشتغال افزایش ۱۹ درصدی داشته است.

وی با اشاره به صدور ۴۲ پروانه پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان طی این مدت خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری هزار و ۵۲۷ میلیارد ریال و اشتغال ۳۶۴ نفراجرا شده است.

حسینی از احیای ۲۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریال در استان خبر داد و افزود: ۱۴ واحد معدنی نیز پس از برگزاری مزایده به مالکان جدید واگذار و به طور مجدد احیا شدند.