مشارکت ۱۰ شرکت معدن و صنایع معدنی در تاسیس صندوق پژوهش و فناوری فولاد
مشارکت ۱۰ شرکت معدن و صنایع معدنی در تاسیس صندوق پژوهش و فناوری فولاد
با تشکیل جلسه تعیین درصد سهم مشارکت 10 شرکت معدن و صنایع معدنی در تاسیس "صندوق پژوهش و فناوری فولاد" و با راهبری ایمیدرو، این صندوق در آستانه تاسیس قرار گرفت.

به گزارش کانی مگ: در این زمینه جلسه بررسی نحوه مشارکت شرکت ها در تاسیس این صندوق، با حضور امیر خرمی شاد عضو هیات عامل ایمیدرو، مسوولان انجمن تولیدکنندگان فولاد، یاسر طیب نیا مدیرعامل مبارکه و حسن یونسیان مشاور بومی سازی در محل ایمیدرو برگزار شد.

شرکت های فولاد مبارکه، چادرملو، گل گهر و فولاد خوزستان، ذوب آهن، میدکو، کاوه پارس، فولاد خراسان، فولاد آلیاژی ایران و فولاد تکنیک از سهامداران این صندوق به شمار می روند.

اهداف ۳ گانه تاسیس صندوق

ارایه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و سازندگان داخلی دارای شرایط، ارایه خدمات ضمانت نامه ای برای طرح های بومی سازی و سرمایه گذاری خطرپذیر در طرح های فناورانه بومی سازی در زنجیره آهن و فولاد از اهداف تاسیس این صندوق است.

راهبری ایمیدرو

طبق هماهنگی بین ایمیدرو، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و صندوق پژوهش و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تشکیل صندوق پژوهش و فناوری زنجیره آهن و فولاد در دستورکار ایمیدرو قرار گرفت. مقرر شد این صندوق با سرمایه اولیه ۱۰۰ میلیارد تومان با همکاری و مشارکت ایمیدرو و شرکت های بزرگ زنجیره فولاد، معاونت پژوهش و فناوری ریاست جمهوری و انجمن تولیدکنندگان فولاد تأسیس شود. طبق اعلام دفتر بومی سازی ایمیدرو؛ صندوق پژوهش و فناوری فولاد به زودی راه اندازی می شود.

انتهای پیام/