مزایده عمومی واگذاری گواهی کشف در خراسان‌رضوی و سمنان
مزایده عمومی واگذاری گواهی کشف در خراسان‌رضوی و سمنان
سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور تعدادی از محدوده‌های دارای گواهی اکتشاف خود را از طریق مزایده عمومی در استان‌های خراسان‌رضوی و سمنان از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، با شرایط مندرج در اسناد مزایده به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت واگذار می کند.

به گزارش کانی مگ از سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، همه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهادات مزایده‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

برپایه این گزارش، مزایده‌گران باید در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را به‌منظور شرکت در مزایده محقق کنند.

از همه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت که دارای گواهی صلاحیت فنی و مالی صادره از سوی سازمان نظام مهندسی معدن استان‌ها هستند، دعوت می‌شود از تاریخ دوشنبه (۲ مرداد ۱۴۰۲) لغایت پنج‌شنبه (۱۲ مرداد ۱۴۰۲) نسبت به دریافت، تکمیل اسناد و مدارک اقدام کنند.

همچنین سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در نظر دارد در تاریخ شنبه (۱۴ مرداد ۱۴۰۲) ساعت ۹ تا ۱۱ جلسه‌ای به‌منظور ارائه مشخصات و توضیحات لازم نسبت به موارد مزایده گذاشته شده را برای متقاضیان برگزار کند. بر این اساس حضور نمایندگان پیشنهاددهندگان با ارائه معرفی‌نامه رسمی جهت اشخاص حقوقی و جهت اشخاص حقیقی نیز شخصاً بلامانع است.

مهلت بارگذاری پیشنهادات در سامانه ستاد و همچنین تحویل پاکت الف به دبیرخانه سازمان به نشانی میدان آزادی، بلوار معراج، سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور تا ساعت ۱۳روز دوشنبه (۲۳ مرداد ۱۴۰۲) خواهد بود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی‌تر با شماره‌های ۶۴۵۹۲۳۷۶ و ۶۴۵۹۲۳۲۲ پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور تماس بگیرند.