حضور ۷۰ شرکت در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی زنجان
حضور ۷۰ شرکت در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی زنجان
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان از حضور ۷۰ شرکت فعال داخلی در حوزه معدن و صنایع معدنی در نمایشگاه کاسپین خبر داد و افزود: این شرکت‌ها از ایران و سه کشور خارجی در نمایشگاه مشارکت کرده‌اند.

به گزارش کانی مگ، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات معدنی و راهسازی و تجهیزات وابسته با حضور رضا محتشمی‌پور معاون معدنی و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرد.

رضا قندیلی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در این مراسم با بیان اینکه نمایشگاه به لحاظ کمی ۱۵ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: این نمایشگاه در عرضه مواد معدنی و ماشین‌آلات و صنایع بالادستی رشد خوبی داشته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان از حضور ۷۰ شرکت فعال داخلی در حوزه معدن و صنایع معدنی در نمایشگاه کاسپین خبر داد و افزود: این شرکت‌ها از استان‌هایی مانند خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی و گیلان و همچنین کشورهای چین، نروژ و ترکیه در نمایشگاه زنجان مشارکت کرده‌اند.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی به روسیه در مهرماه خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۶۰ هیات تجاری از روسیه، ۱۵ هیات از قزاقستان، ۱۵ هیات از ارمنستان و پاویون‌هایی از قاره آفریقا و دیگر کشورها در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

قندیلی مدت زمان دایر بودن هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی را چهار روز اعلام و تصریح کرد: این نمایشگاه در ۶هزار متر مربع برگزار شده است.

همچنین محمود بندرچی، مجری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی با برجسته توصیف کردن موقعیت زنجان در شمال‌غرب کشور گفت: با وجود این موقعیت زیرساخت‌های لازم از جمله هتل‌۵ ستاره و یا پروازهای بین‌المللی در این شهر فراهم نیست.

مجری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی با بیان اینکه در این نمایشگاه بخش کوچکی از ظرفیت‌های معدنی به نمایش گذاشته شده است، ابراز امیدواری کرد، سال آینده نمایشگاه به لحاظ کیفی و کمی رشد داشته باشد.

  • منبع خبر : farsnews.ir