حضور وزرای کار و کشور در محل حادثه انفجار معدن در دامغان
حضور وزرای کار و کشور در محل حادثه انفجار معدن در دامغان
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر کشور به منظور بازدید میدانی و بررسی وضعیت انفجار حادثه معدن رزمجاه طزره وارد منطقه طزره در شهرستان دامغان شدند.

به گزارش کانی مگ، احمد وحیدی، وزیر کشور به منظور بازدید میدانی و بررسی وضعیت انفجار حادثه معدن رزمجاه طزره، وارد منطقه طزره در شهرستان دامغان شد. پیش از این، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بازدید میدانی و بررسی وضعیت انفجار حادثه معدن رزمجاه طزره صبح امروز وارد منطقه طزره در شهرستان دامغان شده بود.

سید صولت مرتضوی بامداد امروز ۱۳ شهریور و به منظور بررسی ابعاد حادثه تلخ انفجار معدن ذغالسنگ البرز شرقی دامغان و همچنین همدردی با خانواده کارگران جانباخته در این حادثه وارد منطقه طزره شهرستان دامغان شده بود.

صبح امروز، نشست هم اندیشی بررسی وقوع حادثه انفجار معدن رزمجاه طزره با حضور دکتر مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مهندس هاشمی، استاندار سمنان و سایر مدیران و مسوولین استانی در دامغان برگزار شد.

ساعت ۱۹:۳۰ عصر یکشنبه دوازدهم شهریور بر اثر تجمع گاز در یکی از تونل‌های معدن ذغال‌سنگ شرکت البرز شرقی در عمق ۷۰۰ متری معدن در طزره دامغان، تونل ریزش کرد و ۶ نفر در معدن محبوس شدند.

بر اثر این انفجار، تعدادی از کارگران بر اثر استنشاق گاز دچار تنگی نفس و مسمومیت شدند که در همان محل درمان شدند و ۶ کارگر نیز پس از ساعت‌ها تلاش نیروهای امدادی، متأسفانه جان باختند.

از ۶ کارگر فوت‌شده، ۵ کارگر دامغانی و یک کارگر شاهرودی بودند.