فعالیت معادن شهرستان آبیک زیر ذره بین دستگاه قضا
فعالیت معادن شهرستان آبیک زیر ذره بین دستگاه قضا

به گزارش کانی مگ، به نقل از ایرنا، امید رحمانی در حاشیه بازدید دادستان آبیک از معادن این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای نظارت بر وضعیت معادن شهرستان آبیک نسبت به پایش و بازدید از معادن آبیک اقدام شده است. این مسوول همچنین اضافه کرد : در این […]

به گزارش کانی مگ، به نقل از ایرنا، امید رحمانی در حاشیه بازدید دادستان آبیک از معادن این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای نظارت بر وضعیت معادن شهرستان آبیک نسبت به پایش و بازدید از معادن آبیک اقدام شده است.

این مسوول همچنین اضافه کرد : در این بازدیدها نحوه مدیریت آلودگی ها، اقدامات محیط زیستی از جمله توسعه فضای سبز، بررسی وضعیت میزان برداشت و تخریب جاده ها و همچنین طرح بهسازی معادن مورد بررسی قرار می گیرد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آبیک تصریح کرد: در این بازدید دادستان وضعیت فعالیت معادن فعال و نحوه رعایت ضوابط و استانداردهای زیست محیطی را بررسی کرد و دستورات و تاکیدات لازم را به مسوولین معادن جهت اقدامات قانونی صادر کرد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک اضافه کرد: پوشش بار کامیون های حمل محصولات معدنی از جمله مواردی است که واحدهای معدنی ملزم به رعایت آنها می باشند و از این پس مورد پایش جدی تری قرار خواهند گرفت.

رحمانی اظهار داشت: فعالیت معادن تاثیر بسزایی در میزان آلودگی شهرستان آبیک دارد و سعی می شود با اقدامات کنترلی بتوان روز به روز این آلودگی ها را کاهش داد.