صدای پای انقلاب صنعتی پنجم را بشنویم
صدای پای انقلاب صنعتی پنجم را بشنویم
رصد وضعیت نوآوری در جهان گویای این واقعیت است که جهان در حال عبور از عصر انقلاب صنعتی به اقتصاد اطلاعات است که نشان از ورود به دوره انقلاب صنعتی پنجم دارد.

به گزارش کانی مگ،شاید کمتر کسی تصور می‌کرد عمر گذر جهان از انقلاب صنعتی چهارم به دوره جدید کمتر از یک دهه باشد. درحالیکه جهان در بستر نسل چهارم صنعت حل نشده بود، زمزمه‌های خیزش انقلاب صنعتی پنجم به گوش رسید. انقلاب صنعتی پنجم (۵IR) بیش از هر زمان دیگری به هوش انسان اهمیت می‌دهد. حتی امروزه در جنگ استعداد، هوش مصنوعی استخدام کنندگان را قادر می‌سازد تا مشخصات افراد را بهتر مشاهده کنند و مطابقت دهند.

انقلاب صنعتی پنجم یا ۵IR مزایای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا داوطلبان بتوانند با تجربه ای شخصی سازی تر شده در جستجوی کار باشند.طبق مقاله‌ای در فوربس ۳۴درصد از رهبران منابع انسانی به عنوان بخشی از استراتژی خود برای آمادگی آینده کاری، در یادگیری نیروی انسانی و تغییر نیرو سرمایه گذاری می کنند.انقلاب صنعتی پنجم همچنین تیم‌های منابع انسانی را از بخش عمده مدیریت روزانه خارج می‌کند. این مسئله به آنها زمان می‌دهد تا با نیازهای استعدادیابی مطابقت و تناسب داشته باشند و همچنین به آنها اجازه می‌دهد تا روی رشد و بهره‌وری سازمان خود تمرکز کنند.

ویدیو زیر بخشی از ویژگی‌های انقلاب صنعتی پنجم است.

  • نویسنده : ملیکا علاءالدینی