چین درصدد بروزرسانی تکنولوژی صنعتی ایران
چین درصدد بروزرسانی تکنولوژی صنعتی ایران
رئیس انجمن انتقال تکنولوژی ایران و چین با اشاره به اینکه کشور چین در نظر دارد تکنولوژی ایران را نیز بروزرسانی کند، گفت: برای تمام صنعتگران، شرکت ما برنامه خوبی در زمینه استخراج معادن دارد و از همکاری با همه صنعتگران ایرانی استقبال می کنیم.

به گزارش کانی مگ به نقل از خانه صنعت معدن و تجارت ایران، “چن شیونگ وی” در سی و سومین اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با تدوام همکاری‌های چین و ایران، فرصت برای سرمایه گذاری و توسعه‌هایی در زمینه راه آهن، مترو و بخش صنعت فراهم شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح جامع ۲۵ساله بین ایران و چین بستری مناسب برای توسعه روابط ایران و چین فراهم می‌کنند و تلاش می‌کنیم در قالب این طرح در تمامی حوزه‌ها روابط تنگاتنگی بین دو کشور برقرار کنیم.

رئیس انجمن انتقال تکنولوژی ایران و چین تصریح کرد: طرح جامع ۲۵ ساله همکاری‌های بین دولت‌ها را در بر می‌گیرد و افق بسیار روشنی برای پیشرفت دو کشور در نظر گرفته است؛ این همکاری‌های بلند مدت بین دو کشور پیشرفت‌های مختلفی را در بردارد و شامل طرح‌های کارآفرینی و باز ساختی اقتصادی دو کشور است. شیونگ وی با بیان اینکه در طرح ۲۵ ساله علاوه بر سوژه‌های مختلف، تمرکز بر توسعه استخراج گاز و پیشرفت امکانات تازه در زمینه انرژی برای هر دو کشور خواهد بود، گفت: طرح ۲۵ساله مسایل آموزشی و فرهنگی را هم در بر می‌گیرد و این طرح کمک می‌کند مردم از طریق آشنایی با فرهنگ یکدیگر، روابط تجاری را گسترش دهند.