توسعه معدنکاری دریایی در جهان
توسعه معدنکاری دریایی در جهان

کانی مگ، محمد قهرمانی کوشان- این شرکت در نظر دارد به عنوان یکی از پیشگامان استخراج معدن در اعماق دریا و پیشگامان حوزه معدنکاری دریایی با ابتکار و نوآوری‌های جدید، دامنه فعالیت خود را گسترش دهد. شرکت IHC Mining با استفاده از تخصص معدنی و اقیانوسی گسترده خود در حال تلاش برای دستیابی به ذخایر […]

کانی مگ، محمد قهرمانی کوشان- این شرکت در نظر دارد به عنوان یکی از پیشگامان استخراج معدن در اعماق دریا و پیشگامان حوزه معدنکاری دریایی با ابتکار و نوآوری‌های جدید، دامنه فعالیت خود را گسترش دهد.

شرکت IHC Mining با استفاده از تخصص معدنی و اقیانوسی گسترده خود در حال تلاش برای دستیابی به ذخایر معدنی در اعماق دریا است. این امر با حمایت یک برنامه تحقیق و توسعه اختصاصی و همچنین از طریق موقعیت خود به عنوان رهبر پروژه معدن آبی اتحادیه اروپا محقق می‌شود. این شرکت همچنین تعهد خود را به درک و پرداختن به جنبه‌های زیست محیطی استخراج از بستر دریا از طریق مشارکت در پروژه اتحادیه اروپا میداس و سایر برنامه‌های مشابه نشان می‌دهد. این شرکت که به صورت تخصصی معدنکاری دریایی را در دستور کار خود قرار داده است، تلاش می‌کند از حامیان محیط زیست هم باشد.

IHC دارای تخصص داخلی برای مهندسی و ساخت کشتی‌های استاندارد و سفارشی یکپارچه، تجهیزات پیشرفته و همچنین ارائه پشتیبانی از چرخه حیات است. این رویکرد سیستماتیک یکپارچه به توسعه عملکرد بهینه محصول و مشارکت‌های تجاری بلندمدت کمک کرده است. پایگاه مشتریان گسترده این شرکت شامل اپراتورهای لایروبی، شرکت های نفت و گاز، پیمانکاران فراساحلی و مقامات دولتی است.

مدیر معدنکاری دریایی عمیق این شرکت ضمن ابراز خوشحالی از عضویت در WOC، گفت: با فعالیت‌هایی مانند مجمع تجاری اخیر در مورد سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی اقیانوس، فرصت‌های ارزشمندی برای همکاری و رهبری صنعت اقیانوس در موضوعات حیاتی برای آینده استخراج از بستر دریا ایجاد می‌کند.

مدیر معدنکاری دریایی عمیق شرکت  IHC، می‌افزاید: WOC انجمن منحصربه‌فردی  است که شرایطی را فراهم می‌کند تا IHC Mining با سایر صنایع اقیانوسی روی چالش‌ها و فرصت‌های کلیدی مرتبط با توسعه مسئولانه و مبتنی بر علم منابع اقیانوس کار کند.

شرکت‌های بیشتری که در زمینه استخراج از بستر دریا فعالیت می‌کنند، در تلاش‌های WOC برای توسعه رهبری و همکاری برای این صنعت جدید برای پیشرفت مسئولانه در یک محیط مشترک دریایی هستند. در اجلاسی که در نوامبر ۲۰۱۵ در سنگاپور برگزار شد، توجه به چالش‌های زیست محیطی معدنکاری دریایی تحلیل و بررسی شد. تمرکز قابل توجه بر استخراج از بستر دریا یکی از مباحث مهمی است که شرکت‌های پیشرو معدنکاری در دستور کار خود قرار داده‌اند.  

نوآوری و  فناوری از طریق سرمایه‌گذاری مستمر در تحقیق و توسعه، نقطه قوت اصلی معدنکاری دریایی است. علاوه بر این، بر خلاف تبلیغات منفی که شده است با استفاده از خلاقیت، نوآوری و فناوری‌های روز  به حفاظت از محیط زیست پایدار کمک می‌کند.

مهمترین و به روزترین اخبار معدن و صنایع معدنی را در کانی مگ، دنبال کنید.