چشم روشنی وزارت صمت برای دانش بنیان‌ها
چشم روشنی وزارت صمت برای دانش بنیان‌ها
وزیر صنعت، معدن و تجارت در همایش رویداد ملی صنعت دانش بنیان از یک بسته حمایتی دانش بنیان‌ها رونمایی کرد.

به گزارش کانی مگ؛ آقای علی آبادی در همایش رویداد ملی صنعت دانش بنیان گفت: بسته حمایتی در نظر گرفته شده برای دانش بنیان ها در نخستین گام از دانش بنیان‌های فعال در بخش معدن و خودرو برقی حمایت می‌کند و با تکرار این رویداد در طول سال به تدریج از شرکت‌های دانش بنیان در همه بخش‌ها حمایت می‌شود.

محور‌های اصلی این همایش که با حمایت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برگزار شد، اعلام نیاز‌های فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی است.
روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی ریاست جمهوری، عباس علی‌آبادی وزیر صمت، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری، و مدیران عامل شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی و بیش از ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان در این رویداد حضور داشتند.
نخستین “رویداد ملی صنعت دانش بنیان” به منظور هم‌افزایی بین نهاد‌ها و وزارتخانه‌ها و درنتیجه رفع موانع رشد شرکت‌های دانش بنیان، اتصال شرکت‌های دانش بنیان به مسائل راهبردی و ابر طرح‌های ملی کشور و شناخت این شرکت‌ها درباره نیاز‌های شرکت‌های بزرگ با تمرکز بر فناوری‌های موردنیاز صنایع خودرو و نیز بخش معدن و صنایع معدنی و با حضور شرکت‌های بزرگ، شرکت‌های دانش بنیان، کارگزاران فناوری، پارک‌های علم و فناوری و اندیشکده‌ها برگزار شد.

 

  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما